lunedì 6 aprile 2020

Card Lampadine oro Happiness - Happiness Gold bulbs card

Buonasera, care creative,
oggi torno per mostrarvi un biglietto che ho creato con un nuovo timbro di legno.
Ho timbrato queste lampadine su un cartoncino nero e le ho embossate con la polvere oro.
Sotto ho messo un cartoncino oro e sulla base bianca ho spruzzato dell'acquerello dello stesso colore.

Good evening, dear crafters,
today I come back to show you a card I made with a new wood stamp.
I stamped these bulbs on a black cardstock and embossed them with gold powder. I put the black cardstock on a gold one and then on a white base where I had sprinkled gold watercolour.







Questo è il timbro che ho usato.

This is the stamp I used.




Sfide / Challenges:

Avenue Create 613Challenge #232, ATG w/optional twist Use Geometric papers
Cleanandsimpleonsunday, Challenge #177, Black, white and one color (Black, white and gold)
Colouringinscrapland, 6th April challenge, Heat or cold embossing
Crafterscafeblogchallenge, Challenge #239, ATG
CreativefingersChallenge #183, ATG
Kraftychickschallenge, Challenge #501, Stamp Act
PennyschallengesChallenge #468, ATG
WordartwednesdayChallenge #432-433, ATG

7 commenti:

  1. Cara Mariangela, la tua tenacia, dura ti fa pensare a tante cose, belli veramente questi timbri!!!
    Ciao e buona giornata con un forte e sentito abbraccio e pure il sorriso:-)
    Tomaso 

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ciao, Tomaso,
      mi sono innamorata di questo timbro appena l'ho visto in negozio e in questo biglietto per dare l'idea della luce ho usato il contrasto tra uno sfondo nero e tanto oro.
      Ti auguro una giornata luminosa come le mie lampadine! :-D

      Mariangela

      Elimina
  2. Such a stunning card! Thanks for playing along at CAS on Friday Challenges! Crafty hugs Linda

    RispondiElimina
  3. Ah! Gorgeous! Love this card!!!
    Thanks for sharing with us at Penny's, and good luck with your entry! :)

    ~ DT Saphron
    Lemon Biscuit

    RispondiElimina
  4. Fabulous embossing and lovey design..
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    RispondiElimina
  5. Fabulous card and love the embossed stamp and splatters.Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    RispondiElimina
  6. So sorry, Mariangela
    It´s a beautiful card but no coloured image here
    thank you!

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...