sabato 11 aprile 2020

Card Pasta

Buongiorno, care scrapper,
vi mostro un biglietto un po' diverso dagli ultimi che ho pubblicato. L'ho fatto con dei timbri che ho acquistato on line poco prima che iniziasse la quarantena e li ho usati subito, anche se vi mostro il biglietto solo oggi.

Good afternoon, dear scrappers,
I show you a card that is quite different from the ones I have shown in the latest posts. I made it with a stamp and die set I bought just before lockdown and I used them immediately, even if I show you them just now.










Nel set è presente anche il timbro di una fetta di formaggio Emmenthal. Qui è evidente che il design del set non è italiano, perché nessuno di noi mangerebbe dell'Emmenthal con la pasta. Ciò non toglie che il design di tutti i pezzi sia comunque molto bello. Ho già in mente un'idea per usare il timbro del formaggio. Ho preso il pomodoro e la cipolla da un altro set della stessa marca.

In the set there is an Emmenthal cheese piece stamp. Well, no one of us would eat Emmenthal cheese with pasta... it is clear the set was not designed by an Italian. Neverthless the design of the stamps is really lovely. I have another idea on how to use the cheese stamp. I took the tomato and the onion from another set of the same company.





Sfide / Challenges:

Cardztv, Challenge #112, ATG
Colourcrazychallenge, 10th April challenge, week 14, ATG
CrafterscafeblogchallengeChallenge #239, ATG
Pammiesinkypinkieschallenges, 6th April Challenge, ATG
Pink Gem Challenge11th April challenge, Week 8, ATG

4 commenti:

  1. What a fun card. So cute. Thanks fo rplaying along with us at PIP Challenges.

    RispondiElimina
  2. Such a fun card! Great colouring too. Thanks for sharing with us over at Colour Crazy Challenge and good luck. :)

    - Hanna, DT

    RispondiElimina
  3. Cute. Love the kawaii pasta ingredients.. Thanks for playing along with us this fortnight at Colour Crazy Challenge. AJ DT CCC

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...